Poprzedni temat «» Następny temat
Jak gracie w Piłke??
Autor Wiadomość
wEncio 

Wysłany: Wto Mar 25, 2008 22:00   

A ja gram w Pogoni Barlinek(4 liga).Gram na pozycji ostatniego stopera.

Chenio8 

Kolekcjoner od: Wrzesień 2007
Wysłany: Wto Mar 25, 2008 22:14   

Ja gram na pozycji bramkarza (od 5 lat), uwazam, ze wychodzi mi to calkiem dobrze(Kamil_on i PiotrekG696 moga potwierdzic). :grin:

Wczesniej troche kopalem z Kamilem w mlodzikach Motoru Lublin, lecz po krotkim czasie zrezygnowalismy z powodu zlego planu lekcji :sad:

WKS Śląsk & RKS Motor Lublin & Chełmianka
Ostatnio zmieniony przez Chenio8 Wto Mar 25, 2008 22:17, w całości zmieniany 1 raz  

Fler 

Profil: Autografy
Kolekcjoner od: 2008
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 20:50   

Ja gram gram na pozycji def.pomocnika w ... i idzie mi moge powiedziec ze bardzo dobrze.

E tam pochwale sie ze ostatnio z moja szkola zdobylem np. mistrzostwo miasta i teraz jedziemy na rejonowe grac np z druzyna z Dortmundu etc. ;]

kemotek13 napisał/a:
tylko poprostu jak wchodzę na boisko to inaczej niż na podwórku,a tam o wiele lepiej mi idzie :)

U mnie jest odwrotnie, na podworku gram bardzo przecietnie a jak wybiegam z juniorami to od razu inne wcielenie. :)

\\\"- I tak nie umiał grać. Chciałem go do drużyny rezerw! - Bill Shankly na temat zawodnika Celticu - Lou Macari, który zlekceważył Liverpool, faworyzując Manchester United w sprawie ewentualnego transferu.\\\"
Ostatnio zmieniony przez Fler Pon Maj 19, 2008 20:51, w całości zmieniany 2 razy  

H7 

Ostrzeżeń:
 2/4/4
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 20:57   

W klubie nie gram, na podwórku i w szkole można powiedzieć, że jestem uniwersalny. Najbardziej lubię grać na ataku (podobno mam świetny instynkt strzelecki), również nieźle radzę sobie na bramce, w ostateczności mogę zagrać na obronie. Do klubu mnie nie ciągnie - bo i po co? Żeby później zrujnować sobie zdrowie? :)

gelu 

Profil: Autografy uczestników MŚ
Kolekcjoner od: 08.2006
Wysłany: Sro Cze 18, 2008 12:07